NewsletterFacebook

Noc Reklamożerców 2018

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTNoc Reklamożerców 2018!

Noc Reklamożerców 2018  

Zapraszamy do udziału w 38 edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 250  najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z  reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie.  To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem trzydziestej ósmej  Nocy Reklamożerców jest MAGIA.  Film reklamowy, jak żaden inny, jest mistrzem iluzji, tworzenia magicznego świata i cudownie wykreowanych wspaniałych sytuacji.

Czaruje, owiewa wrażeniami, opowiada bajki i legendy.  I tej cudownej magiczności doświadczą widzowie tegorocznej edycji.

Miłosne historie w .... supermarkecie, japońskie sposoby na szczęście, filmy ocenzurowane, reklamy społeczne to tylko kilka komponentów tegorocznego programu.

Jak co roku  odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku.

Czyli czeka nas, jak co roku, szalona noc, pełna niestandardowych pomysłów dla nieszablonowej publiczności!

Noc Reklamożerców odbędzie się 30 listopada 2018.


Noc Reklamożerców na świecie: http://www.adeater.com/

***

Ceny biletów w przedsprzedaży (29 października - 24 listopada):
normalny – 35 zł
studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów od 24 listopada do 30 listopada
normalny – 40 zł
studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

 

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ