NewsletterFacebook

Noc Reklamożerców 2019

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTNoc Reklamożerców 2018!

Zapraszamy już 9 listopada o godz. 21!

 

NOC REKLAMOŻERCÓW - 39 edycja


Drogi Widzu,
Na jedną noc daj się ponieść tsunami reklam z najodleglejszych zakątków Planety! Reklamie zwariowanej, kreatywnej, estetycznej, egzotycznej, poruszającej, czasem kiczowatej, ale przede wszystkim zabawnej! Zapomnij o komercyjnej stronie reklamy, często agresywnej, powtarzalnej lub nachalnej. Otwórz na Świat swoje oczy i uszyi przyjdź świętować najlepsze i... najgorsze filmy reklamowe. Daj się ponieść i wyraź swoje emocje, tak jak to robią widzowie w Moskwie, na Madagaskarze lub na Tahiti! W czasie Nocy śmiejemy się głośno, krzyczymy, bijemy brawo, gwizdamy, a nawet płaczemy... najczęściej ze śmiechu! Zobaczysz - reklama często oferuje wspaniałe chwile rodem z kina: akcję, napięcie, dużo egzotyki, nutę melancholii, odrobinę romansu, ale przede wszystkim dużo humoru na pierwszym, drugim i n-tym poziomie!

Każdego roku program obfituje w wiele niespodzianek!


W tym roku:
- Fenomen Jokera niewątpliwie zainspirował wielu kreatywnych w agencjach - klaun jest wszędzie, ale tym razem w całkowicie szalonych sytuacjach!
- Wielka Brytania oferuje nam, jak zawsze, super kreacje, podobnie jak Japonia i Korea Południowa, miejsca szalone i niecodzienne ...
- Mamy reklamy społeczne, w tym słowacki film o niezwykłej estetyce o zanieczyszczeniu Planety.
- Są też nowicjusze: Kazachstan z obłędną przeróbką Titanica, Malezja z reklamą chińskiego Nowego Roku, kiedy cała rodzina rozlicza się przy stole, Pakistan z kampanią zachęcającą do szacunku dla osób transpłciowych...
- Czy wiesz, że kocięta nie są jedynymi gwiazdami w pubie? Ta 39. edycja jest pod znakiem KURCZAKA! Specjalna panorama poświęcona jest im w czwartej części programu!
- Ponieważ w cudownym świecie reklamy wszystko jest możliwe, zobaczysz Meksykanów śpiewających w chórze, żeby sprzedać cement, Serbkę z niebieskim plastikowym wiadrem na głowie reklamującą markę obuwia, zagubionego kosmitę w mieście, który pyta o drogę, słonia, który uwielbia pistacje,
- Nie zabraknie reklam, które zostały ocenzurowane ...


Do zobaczenia w tym roku w trzydziestu miastach na całym świecie!


Informacje, miejsca i daty projekcji na www.nuitdespublivores.com

 

Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2019

normalny – 35 zł

ulgowy z ważną legitymacją studencką/ z kartą Lunatyka – 30 zł


Reklamy angielskie z napisami angielskimi, reszta z orginalną ścieżką dźwiękową!

 

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ